duminică, 24 februarie 2013

Pfff... Hai ca m-am enervat dupa ce am vazut ce a comentat o persoana la un articol publicat in luna mai cu ocazia alegerilor locale. Comentariul este facut abia in luna septembrie deci... are atac direct asupra
unor persoane care au candidat. Ma simt atacata pentru ca stiu la cine se face referire indirecta: la mine. Nu ascund ca am candidat pentru un post la Consiliul Judetean Constanta, dar am candidat pentru ca am primit acordul din partea Biroului Permanent Judetean, un acord prin care a confirmat lucrurile bune aduse in partid.Este adevarat ca la momentul constituirii partidului, era unul mititel, toti eram noi. Una din strategiile pe care s-a mizat a fost sa aducem cat mai multi prieteni, cunostinte, in vederea inscrierii lor in partid. Daca unele persoane nu stiu, la prima alegere, timp de 3 luni, postul tau este de interimat. Nu a fost nici o marlanie prin faptu ca noi, cei care era de ceva timp inscrisi, ne-am autopropusau am fost propusi de colegi sau ca ne-am adus prietenii sa ne voteze. Daca cineva era interesat de afilierea la partidul nostru, daca demonstra ca vrea sa candideze pentru un post in Biroul Tinerilor era acceptat. Acesta trebuia sa vina cu propuneri si solutii legate de proiectele pe care intentioneaza sa sustina! se analiza propunerea, se aducea la cunostinta Biroului Permanent Muncipal/Judetean iar in urma acordului acestora era inscris pentru candidatura. Dupa acordul seniorilor, Biroul Permanent al Tinerilor se intrunea si vota candidatul. Acesta este unu din aspectele pe care am vrut sa le semnalez. Altul este urmatorul: daca cineva vrea sa puna la indoiala cunostinele mele pe care le-am dobandit dealungul anilor, va rog sa spuneti! Nu este o rusine sa intrebi, nu ma supar daca mi se pun la indoiala cunostintele! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu