duminică, 19 iunie 2011

Noutati! Gossip Girl sezonul 5




Nu zau ca m-am aiurit cum trebuie :)) Cred ca sunt bolnava grav... urmaresc cu mare interes serialul Gossip Girl. Ca sa fie ca o ironie... acum 6-7 luni cand auzeam pe cineva ca se uita la Gossip Girl ii spuneam ca o duce rau ca capul... pentru ca foarte multa lumea din jurul meu "detesta", cuvant prea urat dar cam asta era starea de spirit, serialul acesta. Toate astea pana cand efectul de "turma" a fost inlaturat, din plictiseala ce este adevarat.
In vacanta de iarna, cum ma plictiseam groaznic am zis ca cea mai buna relaxare este un film... doua... mai multe :d asta pana cand mi-am dat seama ca mai toate filmele bune le vazusem... si ce m-am gandit eu?? "Hai sa ma uit la serialul Gossip Girl... sa vad eu care si cum sta treaba in serial". Eeee.. aici a intervenit aceasta "boala"... in 5 zile am vazut 4 sezoane (aproape... deoarece sezonul 4 era la jumatate.... si luase vacanta). Bun bun bun... nimic nu faceam.... deschideam laptopul... mancarik langa mine si suculetzul.... si "vizionare placuta"!!!
Tocmai ce s-a terminat sezonul 4.... si spre fericirea mea si a acelor sute de mii de fani.... producatorii serialului au anuntat ca va aparea si sezonul 5. iupiiiiiiiiiiiiiiii..... ;)) Noutatile din noul sezon cam acestea sunt: "Sezonul 5 va debuta în Oraşul Îngerilor unde reenergizaţii Nate şi Chuck se decid să îi facă o vizită Serenei. Acasă, Blair află că a plănui o nuntă regală poate fi o bătaie de cap regală, iar Dan va descoperi care sunt urmările lucrurilor rele scrise despre prietenii lui. În final, reîntoarcerea surpriză a "verişoarei" Charlie va ameninţa să distrugă familia Van der Woodsen din temelii." Producatorii serialului de succes au spus ca Jenny si Vanessa nu vor mai avea roluri principale in noul sezon, cel mult vor avea aparitii secundare, interesant este ca personajul Charllie, "verisoara" Serenei, a primit rolul principal in serial.
Ma astept ca in urmatorul sezon Nate sa aiba un rol mai important, sa ii aduca inapoi impreuna pe Blair si Chuck, Serena sa isi gaseasca "drumul", Dan sa scape cu bine de rautatile scrise si apoi publicate intr-un roman.
Se pare ca sezonul 5 va debuta in luna septembrie... inca nu stim sigur data.... dar asteptam cu nerabdare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu