marți, 2 august 2011

Mama m-a invatat...

Am gasit un articol f funyy... asa ca m-am gandit ca unele persoane isi amintesc ce au invatat de la mama.....

Mama m-a invatat sa apreciez lucrurile bine facute.
"Daca aveti de gand sa va omorati reciproc, iesiti din casa. Abia am facut curatenie."

Mama m-a invatat religie.
"Roaga-te sa pot curata pata asta de pe covor."

Mama m-a invatat ce e calatoria in timp.
"Daca nu esti cuminte, iti dau una de aterizezi in mijlocul saptamanii viitoare."

Mama m-a invatat logica.
"Pentru ca asa spun eu, de-aia!"

Mama m-a invatat si mai multa logica.
"Daca o sa cazi din leagan si o sa-ti rupi gatul, nu te mai iau cu mine la magazin."

Mama m-a invatat sa gandesc in perspectiva
"Asigura-te ca porti mereu lenjerie curata, in caz ca vei fi implicat intr-un accident."

Mama m-a invatat ce este ironia.
"Continua sa plangi si o sa-ti dau eu motive reale sa plangi."

Mama m-a invatat ce e osmoza.
"Inchide gura si mananca supa!"

Mama m-a invatat ce e contorsionismul.
"Uite ce murdar esti pe ceafa."

Mama m-a invatat sa rezist.
"Vei sta la masa pana cand va disparea spanacul din farfuria ta."

Mama m-a invatat despre vreme.
"Camera ta arata de parca a fost vizitata de o tornada."

Mama m-a invatat ce e ipocrizia.
"Ti-am spus de un milion de ori sa nu mai exagerezi!"

Mama m-a invatat ce e ciclul vietii.
"Eu te-am facut, eu te omor!"

Mama m-a invatat ce sunt modificarile comportamentale.
"Nu te mai comporta ca taica-tau!"

Mama m-a invatat ce e invidia.
"Sunt milioane de copii in lume care nu au parinti minunati cum ai tu."

Mama m-a invatat sa fiu vizionar.
"Asteapta pana ajungem acasa."

Mama m-a invatat sa fiu rabdator.
"Vei primi ce vrei, cand ajungem acasa."

Mama m-a invatat medicina.
"Daca nu incetezi sa te uiti chioras, o sa ramai asa."

Mama m-a invatat ce e perceptia extrasenzoriala.
"Pune puloverul pe tine. Nu crezi ca eu stiu mai bine cand iti e frig?"

Mama m-a invatat ce e simtul umorului.
"Cand masina de tuns iarba iti va reteza degetele de la picioare, sa nu vii alergand la mine!"

Mama m-a invatat sa ma maturizez.
"Daca nu mananci legume, nu vei creste."

Mama m-a invatat genetica.
"Esti exact ca taica-tau."

Mama m-a invatat despre originea mea.
"Inchide usa in urma ta. Crezi ca te-ai nascut in hambar?"

Mama m-a invatat sa fiu intelept.
"Cand vei ajunge la varsta mea, vei intelege."

Mama m-a invatat ce e dreptatea.
"Vei fi si tu parinte. Sper ca progeniturile tale sa fie exact cum esti tu ."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu