luni, 25 iulie 2011

Despre mine? :)) Facultatea bate'o vina!

AAhhhhh... vreau sa vorbesc putin despre anii de facultate!!! Nu ca m-a apucat nostalgia.... pentru zau... nu imi pare rau ca au trecut acei ani :)) vreau sa vorbesc despre acele persoane care au vorbit despre alte persoane fara sa le cunoasca! vreau sa vorbesc despre acele persoane care nu stiu sa se analizeze! vreau sa vorbesc despre acele persoane care nu au inteles niciodata notiunea notei de examen!
Nu vreau acum sa introduc toti fostii mei colegi de facultate in aceeasi oala... pentru ca multi dintre ei au stiut sa isi vada de lucrurile lor, de notele lor.... si de prietenii lor. Iar cum in orice padure exista si uscaciuni... despre ele voi dorii sa vorbesc! Exista persoane care se vor simti atacate rau dupa citirea acestei postari... dar zau ca nu imi pasa :))
Eu nu sunt persoana care sa culeaga "scamele invizibile pe om"... nu ma bag aiurea in seama si cu atat mai putin nu vorbesc despre cineva pe care nu-l cunosc!!! Prima data stau si analizez persoanele cu care iau contact si apoi decid daca am ce sa vorbesc cu ele.... asa ca va voi povesti o chestie haioasa din facultate... Trebuie sa recunosc sincer ca in primul an de facultate nu m-au interesat prea mult cursurile.... cu atat mai putin colegii :) Cand am inceput anul 2... am trecut mai des pe la facultate... din ce in ce mai des pot spune (iar aici "vina" o poarta iubitul meu). Eheee... aici a fost momentul in care colegii mei... si-au dat seama ca mai este cineva cu ei in grupa... adik eu :))) Am ramas socata cand o colega m-a intrebat: "fataaa... tu vorbesti? eu credeam ca esti tare timida".... asta deoarece incepusem sa ma imprietenesc cu anumiti colegi... cu care aveam ce sa vorbesc ;) Pai cum sa vorbesc cu toata lumea? :)) de ce? ca sa fiu barfita si mai rau? sa am cu cine sa ma cert la sfarsitul anului 3? .... pentru asta s-a intamplat la incheierea anului 3... s-au certat fetele.... nu s-au mai inteles.... a intervenit invidia... Si pentru nenorocul unelor... vorbesc si inca foarte mult dar numai despre lucruri interesante.. nu despre ce a facut "aceea persoana"
Ceea ce voi spune este valabil pentru toata lumea.... analiza unor persoane pe care nu le cunosti niciodata nu va fi buna! Nu judeca un om dupa aparente... cunoaste-l si apoi spune ceva despre el... Si inca ceva... daca nu dai doi bani pe cineva.... mai bine nu vorbesti despre el.... cu cat vei vorbi cu atat aceea persoana va fi cunoscuta de prietenii tai, de societatea din care faci parte.... De aceea am ales sa nu dau nume despre unele persoane... faptele sunt cele mai importante!
Sa stiti ca inca tin legatura cu acele persoane care au stiut sa se faca respectate :) Iar acele persoane imi sunt prieteni acum.... poate ca vreti sa stiti despre cine este vorba ;)) va las sa va bateti capul :)) trebuie sa mai aveti subiecte de barfit....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu